Friday, February 2, 2007




Geland. En contact gemaakt.
Antananarivo, mijn nieuwe woonplaats, laat zich tot nu toe alleen van zijn goede kanten zien. Af en toe wat regen, veel zon, vriendelijke mensen. Wat wil ik nog meer.
Deze week heb ik nog weinig verbinding met de wereld kunnen hebben, maar dat zal in de toekomst wel wat verbeteren. Hoewel, foto's uploaden zal niet het makkelijkste zijn.

De vele verkopers en bedelaars in de buurt van het hotel kunnen flink met ons lachen, en tot nog toe is het ze alleen gelukt mij een plattegrond van de stad te verkopen. Ik houd me staande.

Maar naast deze zaken is mijn verblijf nu zeker voornamelijk zakelijk. Elke dag hebben we rendez-vous en besprekingen on site. Dat zal ook de komende tijd wel blijven, maar dan is de project manager niet meer hier, dus zal het toch minder zijn.

Het werk lijkt in beweging te komen, en iedereen doet zijn best om de president van het land gerust te stellen in zijn wens om zo snel mogelijk electriciteit te produceren.

Volgende keer meer over Madagaskar en Antananarivo.

No comments: